black-arrow-clipart-17.png 1. Creaza cont

Pentru a putea folosi toate serviciile pe care le oferim si pentru a putea beneficia de toate functionalitatile pe care le punem la dispozitie, va fi necesara crearea unui cont de utilizator.

Acesta se va realiza prin completarea unui formular, accesand link-ul 'inregistrare' aflat in header-ul siteului. Link-ul te va conduce la formularul de inregistrare unde ti se va cere sa completezi datele personale si alte informatii necesare inregistrarii.

Atentie! Introdu date reale de identificare. In functie de aceste date se emite factura si se va efectua livrarea.

1.1 Comanda fara cont

Daca nu doresti sa te inregistrezi pe site-ul nostru, iti punem la dispozitie posibilitatea lansarii unei comenzi fara cont. Tot ce trebuie sa faci este sa urmezi pasii 2 si 3 de mai jos, iar mai apoi sa alegi optiunea 'Vreau sa comand fara cont' - mai multe detalii la punctul 4 de mai jos.

black-arrow-clipart-17.png 2. Alege produsul

Poti accesa categoria de interes din bara verticala sau tastand produsul dorit in bara de cautare.

Cu un singur click pe poza sau pe denumire vei intra in descrierea detaliata a produsului, unde poti vedea mai multe specificatii ale produsului sau parerile altor cumparatori despre acesta (in sectiunea review-uri).

black-arrow-clipart-17.png 3. Adauga in cos

Verifica informatia prezentata impreuna cu facilitatile/serviciile disponibile pentru produsul selectat, iar apoi apasa butonul 'Adauga in cos' pentru a merge mai departe.

Poti finaliza direct comanda apasand butonul 'Finalizati comanda'  sau poti adauga si alte produse in comanda ta, apasand butonul 'Continuati cumparaturile'.

Poti creste sau descreste numarul produselor existente in cos tastand direct cantitatea sau apasand pe butoanele + sau -. Actualizarea cantitatii se va face automat.

Poti elimina produsele din cos cu un simplu click pe iconita cu cosul de gunoi. Produsul sters va disparea imediat.

black-arrow-clipart-17.png 4. Completeaza datele

Daca nu esti deja logat, va trebui sa bifezi una dintre urmatoarele casute: 'Cont nou', 'Deja client' sau 'Vreau sa comand fara cont' si vei fi directionat inspre urmatorii pasi pentru a finaliza comanda. 

In cazul in care ai bifat casuta 'Cont nou', va trebui sa completezi informatiile referitoare la detaliile de facturare, livrare, metoda de livrare si metoda de plata. Daca ai o observatie referitoare la comanda ta, o poti adauga in campul text. Dupa citirea si acceptarea termenilor si conditiilor companiei, vei putea plasa comanda apasand butonul 'Trimite comanda'.

In cazul in care ai bifat casuta 'Deja client' va trebui sa introduci datele tale de logare, iar apoi sa apesi butonul 'Autentificare' si vei fi redirectionat inspre contul tau, de unde vei putea finaliza comanda apasand butonul 'Trimite comanda'.

In cazul in care ai bifat casuta 'Vreau sa comand fara cont' va trebui sa completezi informatiile referitoare la detaliile de facturare, livrare, metoda de livrare si metoda de plata. Daca ai o observatie referitoare la comanda ta, o poti adauga in campul text. Dupa citirea si acceptarea termenilor si conditiilor companiei, vei putea plasa comanda apasand butonul 'Trimite comanda'.

black-arrow-clipart-17.png 5. Confirmare

Dupa lansarea comenzii, vei primi un mesaj email, prin care se confirma inregistrarea in sistem a comenzii tale.

Un reprezentant de vanzari DACOmag te va contacta telefonic in cel mai scurt timp in cazul in care exista vreun motiv pentru care nu se poate face livrarea produselor in maxim 48 ore. In cazul in care nu poti fi contactat telefonic, vei primi o instiintare prin e-mail.

black-arrow-clipart-17.png 6. Informatii privind preluarea comenzii

Preluarea comenzilor se face in fiecare zi lucratoare, intre orele 08:00 si 12:00.

In mod exceptional, DACOmag poate prelua comenzi in zilele de sarbatoare sau in cazul extinderii programului de lucru, acesta fiind comunicat in pagina de contact. In cazul comenzilor plasate in afara programului de lucru, acestea vor fi preluate in urmatoarea zi lucratoare.

black-arrow-clipart-17.png 7. Politica de retur

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.

Pentru returnarea unui produs, indiferent de motiv ne puteti transmite cererea dvs. telefonic (0769087442) sau prin e-mail (comenzi@dacomag.ro).

Pentru a fi acceptat returul, produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat: nefolosit, fara urme de utilizare, fara lovituri sau zgarieturi, insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat. De asemenea produsul trebuie sa fie ambalat corespunzator.

Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.

Consumatorul va fi informat telefonic sau in format electronic asupra neconformitatilor constatate.

 Vanzatorul va face receptia fizica a marfurilor returnate la primirea in depozit si isi rezerva dreptul de a refuza primirea in stoc si returnarea contravalorii in cazul gasirii unor neconformitati.

Costul transportului pentru retur va fi suportat de client in cazul in care motivul returului este determinat exclusiv de catre client, iar daca produsul prezinta neconformitati precum: defect din fabrica, deteriorare in urma transportului, descrierea produsului nu corespunde cu caracteristicile acestuia, costul o sa fie suportat de catre vanzator.

Cost transport = 19 RON cu TVA inclus